Czy płyta jest już martwa ?

Autor: Dariusz Prokop \( Sheriff \) (dprokop_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 18:12:25 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów.
Mam pytanie odnośnie płyty głównej. Jest to płyta Abite BE6 II ver 1.1.
Ostatnio spaliły mi się dwa procesory Pentium III 800 MHz i Celeron 433 MHz.
Nie wiem z jakiego to powodu się stało. Ale czytając grupę znalazłem podobny
problem do mojego. Otóż obok poru Slot-1 znajdują się kondensatory i kilka z
nich ma takie wypukłą górę ( pokrywka z aluminium z krzyżykiem ). Czy płyta
jest uszkodzona ? Czy te kondensatory takie są ? Proszę o odpowiedz i
sugestie dlaczego mogły się spalić 2 procesory. Jaka jest tego przyczyna ?
Czy ktoś t naprawi ?
Przepraszam, że aż tyle pytań naraz ale sam nie jestem w stanie nic wymyślić
dlaczego tak się stało.