Re: Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 15:40:42 MET DST

> Polecalbym AMD761, nie jest to demon szybkosci, ale IMHO to
> najporzadniejszy (inaczej -- jedyny porzadny) chipset dla Athlonow i
> Duronow. Bardzo ponoc dobra (nie wiem, nie mialem w rekach, ale znajomy
> sobie sprawil i bardzo chwali. A przesiadl sie z Asusa A7V...) i w bardzo
> niskiej cenie jest Gigabyte 7DX. Z innych chipsetow znosne sa KTxxx
> (osobiscie nie trawie), wiec wybor masz spory -- patrz na plyty

Dobra, piszesz to kolejny raz, wiec..BP, PPNMSP ;)))
Skrobnij kilka konkretnych zarzutów pod adresem KT 333, KT 266A. Osobiscie
nigdy nie mialem plyty na chipsecie AMD (najblizej AMD lezalo VP2), wiec z
checia poslucham kilku wniosków praktyka, który dziaduje na KT 333 (?) i
wzdycha do 761 ;)))
Action! Ci haczy, czy co ???? ;))
pozdro...
sprocket