zakup obudowy-problem z wyborem

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 14:40:06 MET DST

Chciałem was prosić o poradę w związku z koniecznością wymienienia
obudowy przeze mnie. Zaznaczam z góry, że trochę poczytałem na ten
temat w archiwum więc proszę o nieodsyłanie mnie tam ;-) Sprawa jest
następująca: potrzebuję w miarę porządną obudowę midi tower ATX lecz
nie bardzo wiem co wybrać. Codegeny mają opinię niezbyt pochlebną,
Enlighty i bardzo dobre są paskudnie drogie(ponad 300PLN za EN-7237 to
za dużo dla mnie :-(), a o takich no-name za 130PLN nie chcę
słyszeć(chociaż muszę przyznać, że moja obecna była kupowa dosyć
przypadkowo i o dziwo jest całkiem niezła ale niestety za mała).
Zastanawiam się w tej chwili nad jakimś Modecom'em-Angel jest fajny
ale cenę ma niefajną :-( Czy jest szansa na znalezienie w miarę
porządnej obudowy w cenie do 250PLN(absolutne max)? Co moglibyście
polecić? Czy Modecom Enjoy jest w miarę OK(jeszcze się mieści w
zakresie cenowym)? A oto(myślę, że niezbyt wygórowana) lista wymagań
co do mojej przyszłej obudowy:
-Midi tower ATX(maxymalne wymiary[SxWxG]:220*500*500[mm])
-cztery duże zatoki(z możliwością zajęcia wszystkich przy w miarę
dużej płycie ATX)
-małe zatoki(zewnętrzne): w ostateczności jedna, a powinny być dwie;
byłoby dobrze, żeby flop nie był schowany za panelem
-ściągane boki
-przyzwoity zasilacz 250W albo 300W(chyba zasilacz Hunt Key jest w
miarę OK?)
-zasilacz umieszczony poziomo
-porządne wykonanie(nie ma się telepać i mieć ostrych krawędzi-chociaż
chyba każda nowa obudowa ma je pozaginane skoro przypadkowa obudowa za
130PLN kupowana 1,5 roku temu je miała?)
-"normalna" stylistyka: żadnych drzwiczek, klapek i innych zbędnych
bajerów; gdyby wygląda w stylu Enlight 7237(zresztą wszystkie Enlighty
są niezłe), Modecom Enjoy, Fine I, Angel, Codegen(tfu! ;->) 6001 to
byłoby super!
Czekam z niecierpliwością na porady i opinie, w szczególności na temat
tych tańszych Modecomów :-) TIA!

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)