przerobka live'a 1024?

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 23:53:44 MET DST

Wiem, że jest możliwe dołożenie do SB Live value m.in. wejścia
cyfrowego SPDIF korzystając ze złącza 2*6 pin na karcie-nawet ostatnio
był na tej grupie link do strony z opisem przeróbki. Mnie natomiast
interesuje czy jest możliwa taka przeróbka w Live 1024(CT4830).
Chciałbym dołożyć wejście cyfrowe SPDIF wewnętrzne tak by podłączyć
CD-ROM cyfrowo-Live 1024 standardowo nie ma takiego złącza-jest
miejsce na wlutowanie. BTW: czy na którymś ze złącz(J13-1:2*14 pin i
J13-2:2*5 pin) jest dostępny sygnał analogowy z wyjścia przedniego?
Chciałbym wyciągnąć go na przód obudowy celem łatwiejszego podłączania
słuchawek a stosowanie rozgałęźnika i wracanie z sygnałem do kompa nie
bardzo mi odpowiada.
PS. Czy ktoś wie do czego służy zworka JP1 w SB Live 1024(jedyna
zworka na karcie)? Nie jest opisana w manualu.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)