Re: strzelajaca drukarka HP690C

Autor: Tomasz Janowski (tomek_at_femur.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 13:53:49 MET DST

Użytkownik "michal" <vitamichal_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie. Mam taki problem w czasie wydruku w momencie kiedy naboje
> przesujwaja sie po walku raz w lewo raz w prawo w niektorych momentach
> slychac jakby uderzenia glowicy o jakis element - slychac jakby sie naboje
> cos zaczepialy. Czy mieliscie podobne problemy z HP??
>
> Wielkie dziek iza pomoc.
> MIchal

Mam taką samą i też strzelała tylko że to nie karetka o coś uderza tylko
pasek przesuwu karetki przeskakuje po zębatce
jest on naciągany dość mocną sprężyna i stad te odgłosy
Zakładam że u Ciebie jest podobnie
Moja recepta:
Wyczyść dokładnie ten "drut" po którym ślizgają się atramenty (taki gruby
błyszczący) a następnie odrobinę wazeliny takiej z apteki.. Można ją wytrzeć
po kilku drukowankach (szybko się zabrudzi bo wyciągnie wszystkie brudy) i
następnie posmarować jeszcze raz.

U mnie zadziałało :-)

Tomek