Re: Dysk partycje

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 09:27:59 MET DST

Użytkownik "Adam CCS" <color7as_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Rozjechały mi się partycję - grzebałem za dużo i geometrię szlag
> trafił. Chcę je sformatować ale muszę najpierw polikwidować.
> Fdisk nie umożliwia tego bo żąda przy usuwaniu partycji podać etykietę
> a te etykiety (u mnie mają małe litery) np: * Remote *
> ("same tak się nazwały"), a szablon blokuje małe.
> Co mnie czeka - niski format ?

Et. Samo grzebanie po partycjach nie jest aż tak groźne dla dysku ;-).
Zastosuj kasowanie zerowej ścieżki programem MBRWork
http://www.terabyteunlimited.com i po bólu... a na przyszlość używaj
przyzwoitych programów do pracy w tablicach partycji, polecam Ranish
Partition Manager. Fdisk ma sporo błędów, niedawno czytałem ich całą
listę... bywa nieobliczalny w działaniu, zwłaszcza gdy się ma
niestandardowy układ partycji (tj. inny niż jedna podstawowa + jedna
extended).

M.