Dysk partycje

Autor: Adam CCS (color7as_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 02:54:08 MET DST

Witam
    Rozjechały mi się partycję - grzebałem za dużo i geometrię szlag trafił.
Chcę je sformatować ale muszę najpierw polikwidować.
Fdisk nie umożliwia tego bo żąda przy usuwaniu partycji podać etykietę
a te etykiety (u mnie mają małe litery) np: * Remote *
("same tak się nazwały"), a szablon blokuje małe.
Co mnie czeka - niski format ?
Jeśli tak to czym to zrobić - dawno się w to nie bawiłem.
Mam Partition Magic 6 ale ten niewiele pomógł.
Win nie widzi tych partycji bo są one jako nie dosowe
(sam przestawił).
Co radzicie ?
Z góry dzięki za ewentualne wskazówki.
Dysk to 26 GB Western Digital z przed kilku lat
(fizycznie sprawny tylko "logikę" diabli wzięli"
Adam