Re: sposób na pełne wykorzystanie mocy 2xPIII

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 09:12:12 MET DST

podolany_at_poczta.wp.pl naskrobal(a):

> natomiast czy kolega jest pewien, ze oprogramowanie jest w stanie
> korzystac z systemu dwuprocesorowego; /np. czy ten win2000 jest wersja
> dla wielu procesorow?/; moze sprobowac wczesniejszego NT?

Kazdy Win2000 (od Professional) suportuje 2 procki, wyzsze wersje (Server, Advanced Server, Datecenter) wiecej.
Ja bym szukal problemu w aplikacji graficznej. Sprawdz aplikacje, ktora
umie korzystac z kilku prockow, na przyklad Tsunami MPG Encoder (free)
i sprawdz obciazenie (tylko ustaw multithreading ;-)

--
Pozdrawiam,
                           Donik