Re: drugie gniazdo klawiatury

Autor: PawelG (pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 07:21:48 MET DST

Użytkownik "PePe" <piotr_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mruczus" napisał:
> : Chce podlaczyc czytnik kodow kreskowych do drugiego gniazda
> : klawiatury ale to gniazdo jest nieczynne. Klawiatura dziala
> : tylko na jednym gniezdzie a na drugim nie. Nie wiem gdzie
> : znalezc w setupie zeby wlaczyc drugie gniazdo. Znalazlem
> : tylko USB keybord support ale danie to na enabled nie pomaga,
> : zreszta to drugie gniazdo nie wyglada na USB bo jest takie
> : samo jak pierwsze, co robic ?
>
> nie ma czegos takiego jak 'dwa gniazdka klawiatury'. Domyslam sie, ze
> [...]
Po co każdy czytnik ma przejsciowke do ktorej podlacza sie klawiature - wiec
pytam sie jeszcze raz po co ????????????
Inna sprawa jesli jest to nowa plyta a czytnik ma wejscie na 5 pinowego
DIN-a wtedy dodatkowo trzeba zakupic przejsciowke PS2/DIN ...

                Pawel Galazka
Pawel.Galazka_at_zeksa.koszalin.pl