Re: drugie gniazdo klawiatury

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 01:43:53 MET DST

Użytkownik "mruczus" napisał:
: Chce podlaczyc czytnik kodow kreskowych do drugiego gniazda
: klawiatury ale to gniazdo jest nieczynne. Klawiatura dziala
: tylko na jednym gniezdzie a na drugim nie. Nie wiem gdzie
: znalezc w setupie zeby wlaczyc drugie gniazdo. Znalazlem
: tylko USB keybord support ale danie to na enabled nie pomaga,
: zreszta to drugie gniazdo nie wyglada na USB bo jest takie
: samo jak pierwsze, co robic ?

nie ma czegos takiego jak 'dwa gniazdka klawiatury'. Domyslam sie, ze
chodzi Ci o 2 takie okragle gniazdka (ps2). Do jednego z nich podlacza sie
klawiature, do drugiego myszke (i jest to scisle okreslone, co do ktorego).
Nic dziwnego wiec, ze klawiatura przelaczona do gniazdka myszy nie dziala.
Jezeli ten czytnik kodow podlacza sie do klawiaturowego gniazda ps2, a
chcesz korzystac i z klawiatury i z czytnika, to pozostaje Ci podlaczenie
klawiatury przez USB.

swoja droga strasznie zawile napisales swoj post.. ja pewnie tez;)

--
[ pozdrawiam pE. ]
fajnie byc krowka... tak sobie chodzisz po trawce,