Re: Hi, potrzebuje rady!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 00:07:27 MET DST

"Ridah" <ridah_at_infinity.net.pl>, wrote in

> Kupuje nowy sprzet, wiem mniej wiecej co potrzebuje ale nie wiem co
> wybrac za plyte... przeczytalem wszystkie recenzje o plytach i powiem
> Wam ze chyba jeszcze bardziej zglupialem niz na poczatku! Raz o jednej
> plycie pisza tak, a raz zupelnie inaczej!

Standard.

> XP 1600+ ~318

Kup BOX

> Soltek-75DRV5 ~421

Good.

> WC (to opisywane tutaj: http://mojepc.pl/news/?cid=4&nid=474&ns_page=2)
> ~99

Po co? Wiatrak w BOX ma ~3600obr

> Obudowa Modecom Fell I ~175

Shit

> problemy: 1) Poniewaz wyczytalem ze ta plytka co chce wybrac bedzie
> slabo dziala na DDR266, dopiero po wsadzeniu DDR333 bedzie good,

Bzdura.

> 2) Gdzies tam znowu czytalem ze ta plyta ma duze latency i to jej tez
> przeszkadza, nadal tak jest czy tez to juz wyeliminowali?

Co ma? :)

> 3) O ile pamiec mnie nie myli to, jeden z polskich redaktorow znanej
> strony o sprzecie mial takie same pamiatki jak ja i podwyzszajac im
> napiecie ustawil je na 333, czy to jest wykonalne czy to tez jest
> "loteria" ?

Loteria.

> Plyta- Moze jest jakas inna, ktora polecacie?

Ta dobra.

> Ja wzialem ta ze wzgledu iz bede mogl spac spokojnie poniewaz ma ABSII i
> procek nigdy mi sie nie spali!

No ja bym nie byl tego tak pewny :)

> Nie wiem juz sam czy brac plytke na 333 czy moze jednak wziac na
> 266? Jak byscie mi doradzili? Zdecydowalem sie rowniez na ta plytke ze
> wzgledu iz w przyszlosci bede mogl (o ile sie nie myle) Athloniki na
> fsb333, myle sie czy nie :)

DRV5 ma dzielnik 1/5 dla PCI czyli teoretycznie tak.

> Narazie chyba USB2.0 tez nie trzeba brac pod uwage nie?

IMO nie trzeba.

> Czytalem tez dobre opinie o Asusach A7V333 (troche droga ale moze warto
> dorzucic???

Nie warto. Jak juz to do MSI.

> jak ma sie na niej podkrecania bo jedni pisza tak drudzy
> tak), Epoxy, tez pisza ze good, bardzo duze mozliwosci OC ale czy tez
> stabilna?

Stabilna.

> Wc- To powinno chyba narazie wystarczyc prawda?

IMO zbedne zawracasz sobie tym glowe.

> Chce miec cisze w pokoju bo jak slysze jak mojego brata wiatrol pod
> Athlona wyje to az mnie skreca :)

Dlatego kup BOX.

> No i obudowa, wole dolozyc 50zl i miec firmowa a nie jakiegos szrota
> dlatego wybralem ta ze wzgledu w miare dobrej reputacji,

Nie rozumiem :( Przeciez wybrales szrota :/ Dobre obudowy zaczynaja sie od
350zl

> ustrzec problemow z zasilaniem na nowych kartach graficznych, wybor w
> tym segmencie cenowym chyba najlepszy, co Wy na to ?

Ze to shit.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"