Re: Plyty ECS

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 18:11:19 MET DST

Dnia 11 wrz 2002, "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> zapodal(a):

> Szczęściarz...

No to ja tez mam sczescie i kumpel i moj brat i jescze 2 innych kumpli.
Wszyscy maja ecs i chodzi ok. Natomiast inny kumpel kupil solteka i szlag
go trafia bo jak wylaczy kompa to musi czekac 4 minuty, zeby laczyc jescze
raz. No i renomowale IBM leca. Mi padl, kumplowi. I tak jakos smiesznie
wychodzi ze najlepiej z tego wszystkiego to dzialaja wlsnie te nedzne
plyty.