Re: enlight t247 problem

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 18:11:20 MET DST

> tak ale mam jeszcze wyntylatory w obudowie i jeden chcialem podlaczyc
> wlasnie do tej wtyczki a drugi do wtyczki od dyskow

no to ten dodatkowy wiatrak od obudowy podlacz do wtyczki od zasialcza
(przeciez nie musisz mu mierzyc obrotow) a ten od zasialcza do dedykowanego
gniazdka na plycie !
jezeli nie masz PIV to mozesz sprobowac podlaczyc ten wentylator od obudowy
do tej wtyczki ATX 12V (kwadratowa 2 zolte i 2 czarne kable) - jak to
wykombinujesz to juz Twoje zmartwienie ;-)

pozdrawiam