Re: RAID

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 12:41:01 MET DST

Użytkownik "<< eMKa >>" napisał:

> Co do szybkości stripa to sam tego nie testowałem.
> Dane podał mi qmpel, który miał takiego raida na
> asusie (promise), na windzie xp pro z dyskami
> baracuda (2x 40 GB).

A jesteś pewien, że kumpel nie chciał ci zagrać na gulu? Lepiej
sprawdź sam, to zobaczysz, jak mocno się możesz rozczarować. Ja kiedyś
miałem manię robienia RAID'ów. Teraz mi przeszło, bo widzę, że
przynosi to kiepskie efekty (mowa o strippingu). A mirroring w domu to
przesada - trzeba mieć naprawdę dużo kasy, żeby tak szastać dyskami.

> Co do objawu "zwalniania" to dzwien zjawisko,
> może zły konfig albo co??

Nie, to normalne na starszych kontrolerach HPT. Teraz też się zdarza.

Pozdrawiam,
Sniper