Re: RAID

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 11:24:45 MET DST

> IC40? Nie słyszałem. Rozumiem, że chodzi ci o model IC35L040AVER07 (seria
> 60GXP) lub IC35L040AVVA07 (seria 120GXP). Jeśli tak, to faktycznie należą
do
> najszybszych, ale tylko w klasie EIDE. Dyskom SCSI Seagate Cheetach 15000
> obr na razie do pięt nie dorastają. Niestety ich szybkie działanie idzie w
> parze z szybkim padaniem - głównie w przypadku serii 60GXP.

Nie no, tu już przesadziłeś...
A Mercedes jest szybszy od malucha - dokładnie to napisałeś....
Z dostaniem dysku z seri 120 GXP nie ma jak na razie żadnych problemów.
Ja mam taki (40 GB).
Co do szybkości stripa to sam tego nie testowałem. Dane podał mi qmpel,
który miał takiego raida na asusie (promise), na windzie xp pro z dyskami
baracuda (2x 40 GB).

eMKa

PS.
Co do objawu "zwalniania" to dzwien zjawisko, może zły konfig albo co??