Re: ATA100/ATA133

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 10:37:58 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote in

> a siem tak zastanawiam - na p.r.h.najlepsze, czy nie... :^>
>
> RusH, ja kiedyś widziałem sprzęt na 2x hdd ide-raid

JAKI ? ja pisze o kontrlerach Radius/Aliedsys (jak znam szycie to pomerdly
mi sie firmy:P) a ty o jakims promisie albo innym CMD pewnie :/

> i 2x hdd
> scsi-raid. łączone w jeden dysk logiczny. taka sobie maszynka, tyle,
> że te ide-raid się bidactfo nie wyrabiało przy zgrywaniu
> niekompresowanego video :^>

albo HPT :))

> przy scsi-raid bez żadnych szczególnych
> problemów można było korzystać z komputera, w przeciwieństwie do
> ide-raid :^)
>
> żeby nie było - dyski 7krpm (w obu przypadkach seagate barracuda).

no i sie dziwisz? nie wiem czemu ale WSZYSCY odradzaja Barabara na RAID i w
testach to sie potwierdza.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod