Re: spowolnienie komputera

Autor: Paweł Ignatowicz (pignatowicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 10:12:41 MET DST

Użytkownik "Balois" napisał w wiadomości ...

> Witam !

Cześć,

> Mam dziwny problem. Po pewnym czasie
> komputer mi się spowalnia, nawet jeśli nie
> mam uruchomionej aplikacji. Objawia się
> to między innymi spowolnieniem reakcji
> kursora na ruch myszy. Program testujący
> pokazuje, że procesor zajęty jest w 100%.
> Pamięć nie jest przepełniona. Czy można
> sobie z tym jakoś poradzić bez reinstalacji
> systemu Win ME ?

Miałem podobny problem, tyle że pod Win98. Problemem były stery do SB 128
PCI, a dokładnie taki program do ich automatycznego update'u. Pod
odinstalowaniu badziewia - problem ustąpił. Sprawdź czy nie masz jakiegoś
dodatkowego programu w "Task Manager" w momencie gdy komp ci się ślimaczy.
Jeśli tak spróbuj go usunąć z listy i jak wszystko wróci do normy poszukaj
co to może być i odintaluj (o ile jest oczywiście dla Ciebie zbędny) ....

Pozdrawiam

--
Paweł Ignatowicz