fragment zespolu czyszczacego w druk. Brother

Autor: gawda (gawdaNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 09:40:33 MET DST

Witam,

W moim modelu w zespole bębna muszę wymienić pewien fragment zespołu
czyszczącego wałek bębna podczas jego obrotu. Nie chodzi mi o szczoteczki,
które zbierają toner z bębna, ale następny element czyszczący - plastikowy
pasek nad całą długością bębna, zakończony cieniutkim materiałowym
paseczkiem. Właśnie tego elementu poszukuję, ponieważ ten materiałowy pasek
nie zbiera u mnie w jednym miejscu tonera, przez co na wydruku powstają
smugi na całej długości strony. Dzwoniłem nawet do serwisu Brothera w
Warszawie, ale oni mówią, że nia mają wolnych i uszkodzonych zespołów bębna.
Model mojej drukarki to: Brother HL-1030. Zespół bębna to DR-6000 i pasuje
on także do modeli HL-1240, HL-1250, HL-1270. Jeżeli ktoś z Państwa posiada
uszkodzony lub wyeksploatowany zespół bęna do któregoś z w/w modeli i jest
chętny się go pozbyć, to uprzejmie proszę o kontakt.

gawdaNOSPAM_at_wp.pl bez NOSPAM oczywiście.

p.
gawda