Celeron 700 - podkrecanie

Autor: Morph (morph_at_tenbit.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 09:42:54 MET DST

Witam
Z gory mowie ze jestem lam jezeli chodzi o podkrecanie.
Ostatnio zaczalem cos o tym czytac w necie, no i mam zamiar cos z tym
kombinowac.
Procek Celeron 700mhz
Plyta Glowna: Mainboard - FA11(B) - VIA Apollo Pro 133A
Na razie na plycie znalazlem ten bajer od ustawiania mnoznika FSB. Aktualnie
mam ustawiony na 6.5. Nie moge znalezc gdzie reguluje sie napiecie. No i do
ilu podkrecic ten mnoznik i napiecie. Aha i jak go schlodzic, jaki
wiatrak(prosze o ewentualny link) i gdzie go zamontowac?. Jezeli to bedzie
bardziej wydajne to moge wywiercic dziurke w obudowie i go zamontoawac bo o
tym tez czytalem :P tylko nie wiem gdzie?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Morph