Re: Rosyjskie podzespoły... zna ktoś?

Autor: WoLF (wolf*delete*_at_warezarchive.org)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 00:17:09 MET DST

news-Wafd z adresu Wagram1806_at_ms-news.pl napisał w
news:alns60$6ma$1_at_news.tpi.pl :

> Na pecetach na pewno się znają.

I tu bym się raczej skłaniał do przyznania Ci racji :o)

Byłem tam parę lat w latach osiemdziesiatych i przyznam, że byłem zaskoczony
ich ówczesna technika komputerową, wyrażnia stała na wyzszym poziomie niz
nasza ówczesna w Polsce.

Przy okazji - czy ktos wogóle z Was słyszał o czymś takim jak RELKOM ?
W Polsce jeszcze wogóle o internecie mało kto słyszał jak toto tam pracowało
:o)

Co do dziedziny komputerowej ale dotyczącej software, to biją nas na głowę
:o(

--
WoLF
http://www.warezarchive.org