Re: kabel tv-out :)

Autor: jdziub_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 11 Sep 2002 - 23:17:27 MET DST

> bry :)
> już wiem, że będzie to lamerskie opisanie, ale cóż spróbuje :
> karta : NVIDIA GF2 MX/MX 400 z tv-out'em [1]
> potem mam kabelek wchodzący do [1] i rozwidlający się na [2] i [3] :)
>
> opis:
> [1] wyjście na karcie : 6 dziur i pionowy prostokąt w środku
> [2] kabel : 4 dziury i prostokąt tym razem poziomy :)
To bedzie wyjscie s-video - jezeli masz w tv takie samo zlacze to wystarczy
kabelek s-video - s-video, jezeli masz scart (euro), to sprawdz w dokumentacji
tv czy zlacze euro w Twoim tv obs;uguje s-video, wtedy potrzebny bedzie kabel
s-video - scart

> [3] heh... coś mi się wydaje, że to dzwięk :) ale wtyczka i w środku na 3/4
> dziura :)
zaden dzwiek :) od tego masz karte dzwiekowa:) po prostu wyjscie composite -
cinch, jezeli w/w zlacza nie masz w twoim tv, to to bedzie napewno. Potrzebny
bale cinch - cinch, ew cinch - scart

> jak podpiąć to do telewizora [ma kilka typów złączy]?
> mam też taki mały telewizor 14'' z wejściem tylko antenowym ? - czy dałoby
> się coś zrobić ?
raczej nie, chyba ze masz magnetowid w domu, podlaczasz karte do magnetowidu i
laczysz kablem antenowym wyjscie w magnetowidzie i we w tv, ale chyba nie kazdy
magnetowid na takie rozwiazanie pozwala

Pozdrawiam
Jardo