Re: kabel tv-out :)

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.nospam_at_a3.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 12:22:03 MET DST

> [1] wyjście na karcie : 6 dziur i pionowy prostokąt w środku
> [2] kabel : 4 dziury i prostokąt tym razem poziomy :)

To jest zlacze SVHS. Kabel pozornie nie pasuje, ale w przypadku wiekoszci w
kablu wylamuje sie ten plastikowy prostokatny bolec i wklada wtyk
odwrotnie - 180 stopni. I dziala.

> [3] heh... coś mi się wydaje, że to dzwięk :) ale wtyczka i w środku na
3/4
> dziura :)

Zlacze typu Chich, na karcie graficznej jest takim wyprowadzony tzw.
Composite Video - zespolony sygnal wizji.

> jak podpiąć to do telewizora [ma kilka typów złączy]?
> mam też taki mały telewizor 14'' z wejściem tylko antenowym ? - czy dałoby

Cokolwiek da sie zrobic tylko i wylacznie jesli TV ma jakiekolwiek wejscia
oprocz antenowego. W innym przypadku polowiczne rozwiazania typu podlaczenie
przez magnetowid i wykorzystanie jego modulatora lub zakup (raczej ciezki)
zewnetrznego modulatora TV. Owe rozwiazania maja podstawowa wade - marna
jakosc obrazu. Jesli to jest tania tajwanska karta to sama z siebie ma
najprawdopodobniej slabe wyjscie TV a jeszcze przez modulator moze sie
okazac ze jest calkowicie nieczytelny.

Najlepsza rada jesli chcesz np ogladac filmy na TV - wymienic TV na
nowoczesniejszy.

Tomasz