Re: Jak wytlumaczyc?

Autor: WoLF (wolf*delete*_at_warezarchive.org)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 13:48:49 MET DST

Pawel W z adresu prabula_at_interia.pl napisał w
news:003901c25957$2e04f9a0$3f05153e_at_pokoj :

> Problem: jak przekonac Faceta BSOD'y to nie wina sprzetu tylko g...
(starej,
> przeniesionej z poprzedniej plyty) instalki??

To oczywiste:
nowa płyta głowna - musi być nowa instalka, stara najczęściej wywala
niebieskie ekraniki jeżeli juz wogóle da sie odpalić.
Nawet jeśli stara instalka jest nie zamulona.
System przy instalacji rozpoznaje sprzęt i instaluje sobie konfigurację /
sterowniki, podmianka płyty / procesora nie powoduje całkowicie poprawnego
"samoprzeistalowania" obsługi tych rzeczy.

Dodam, że często zmieniam u siebie instalki na swieże, bo spoooro programów
testuję i zazwyczaj po takim przeniesieniu systemu na nową partycję,
wszystkie programy które miał stary system zainstalowane działaja poprawnie
bez instalacji (ciagniete są ze specjalnej partycji).
Wyjątki są nieliczne i dotycza raczej tylko kombajnów typu Office, Corel,
Photoshop, Acrobat, FineReader itp.
Wszelkie maleństwa działają nadal chociaż nie były instalowane w systemie.

Nie wiem dlaczego Twój "klient" tak boi sie nowej instalki, jeśli systemy to
XP - możesz skorzystać z kreatora transferu ustawień którym wszystkie
ustawienia systemu (łacznie z bazą i ustawieniami OE) bezboleśnie da sie
przenieśc na nowy system.

--
WoLF
http://www.warezarchive.org