Re: Problem z płytą A-Trend 6220

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 22:54:36 MET DST

"Paweł Ignatowicz" <pignatowicz_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:alo91d$9s1$1_at_news.tpi.pl):

> Problem polega na tym, że po wyłączeniu kompa płyta jest cały czas
> pod napięciem i dioda power nie gaśnie a zaczyna "migać".
Niektore plyty tak maja (np. ASUS P2L).

> Czy można to w jakiś sposób wyłączyć (np. w Biosie)? Studiowałem
> instrukcję do płyty ale nic na ten temat nie znalazłem. Proszę o
> pomoc.
Jezeli bardzo Ci to przeszkadza to odlacz kabelek diody power, ew.
mozesz podlaczyc do innego gniazdka (popatrz w instrukcji) lub nawet do
+5V wtyku zasilajacego (choc moze sie spalic, lepiej +3,3V).
Pozdrawiam
Egghead