Re: Co to za płyta?

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 20:38:18 MET DST

> Czy mozna jej uzyc pod jakiegokolwiek starego procka Pentium (np. mmx), do
> serwera pod linuxa?
Stary Pentium to byl P54C czyli zwykle Pentium pojedynczo zasilane.
Chyba byly tylko do 200 MHz.
Z kolei MMX'y to "nowe" Pentium - P55C z podwojnym zasilaniem.

> Prosze o odpowiedz, czy sie nadaje i jaka jest jej nazwa (jesli to mozliwe)
> ewentualnie jak szukac w necie jej charakterystyki szczegolowej?
Na grupie podano ze plyta ma chipset 430FX i P55C raczej nie ruszy.
No chyba ze plyta ma odpowiednia konfiguracje zasilania podstawki procesora.

Co do serwera na linux'a ...
Jesli do jakiegos domowego zastosowania to P133 powinien wystarczyc.
Daj mu tylko ramu (minimalnie) 32 MB lub wiecej.

Ja jakis czas temu chcialem zmontowac serwer linux'owy.
Procesor to 486DX5-133 oraz 64 MB RAM
Byloby ladnie ale jednak okazalo sie ze serwer sie nie przyda :(

Pozdrawiam
Tomek Dębiński
tdebinski_at_poczta.onet.pl
http://tdebinski.republika.pl