Re: jak muchy, czyli padajace HD

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 18:50:06 MET DST

lucassus wrote:

> I co ja mam z tym zrobic, dam do serwisu, rzuca na kompa okiem i powiedza, ze wsio
> w porzadku, do widzenia panu.
>
> -

Czasem przyczyna jest prozaiczna - kiepski zasilacz (tzn przewody ktore z niego
wychodza - coraz ciensze - spadki napiecia przy obciazeniu i fatalne wtyczki
polacznieniowe - chwilowe przerwy , zaniki napiecia - tak mi kiedys smart wrozyl pad
dysku - okazalo sie ze blaszki we wtyczce byly kiepskie i czasem tracil dysk kontakt
.. )

A po drugi - przetaktowanie magistrali wykancza czasem dysk.. (kiedys segate bylo na
to bardzo wrazliwe... )

A do tego czasem takie male mechaniczne przyczyny - czy aby komp stoi poziomo i
stabilnie? nie zdarza sie czasem lekko go szturchnac ? to tez moze miec wplyw..