jak muchy, czyli padajace HD

Autor: lucassus (mudgarden_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 11:34:49 MET DST

To juz jest jakas dziwna anomalia. Moj komputer ma niecale pol roku, a zdarzyl juz
wykonczyc 3 dyski twarde. Nowiutkie, prosto ze sklepu. Pierwszy stracil jedna
partycje, a potem juz coraz gorzej bylo, drugi zlapal bad sectory, trzeci poprostu
raz sie uruchamial, a raz nie... czwarty jest w drodze. Nowiutka Barracuda 20GB,
kupiona dokladnie miesiac temu, a juz sie zaczely bad sectory pojawiac ;(
Niech ktos mi powie co jest w koncu grane:
1. Podkrecony procesor (z 1GH na 1,2GH pentium celeron).
2. Cos nie tak z plyta glowna (np. kontroler hd).
3. Wina systemu operacyjnego (win xp).
4. Wirus (mimo tego iz mam najnowsze bazy antivir).
5. Ustawienia biosu.
6. Uszkodzony zasilacz (zle napiecia na HD).

I co ja mam z tym zrobic, dam do serwisu, rzuca na kompa okiem i powiedza, ze wsio
w porzadku, do widzenia panu.

--
/ ThIz_mEsSAgE-cOMeS-fRom gg#4096247  \
|   / /LINUX_user#207630___ __ _____  |