Rosyjskie podzespoły... zna ktoś?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 18:10:26 MET DST

Parę lat temu słynne było powiedzenie: "rosyjskie zegarki chodzą najszybciej
na świecie".

Tymczasem w jednym z postów napisanych przez Witolda Władysława Wojciecha
Wilka (mam nadzieję, że nie przekręciłem kolejności) przeczytałem (odnośnie
dysków Caviar): "ale to była straszna ruska technologia". No właśnie: znacie
jakieś rosyjskie firmy produkujące sprzęt komputerowy? I czy jest on
dostępny na rynku? W końcu skoro robią statelity i bomby atomowe, to na
pecetach też się pewnie znają. Bo ja tak z ciekawości...

Pozdrawiam,
Sniper