Re: nowa plyta glowna i problem z UDMA

Autor: Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 18:20:25 MET DST

In article <alnppm$dp7$1_at_news2.tpi.pl>, Wagram1806_at_ms-news.pl says...
> Masz wszystko poustawiane jak trzeba. Z LG-52X nie wyciśniesz więcej
> niż MultiwordDMA (chodzi przecież na PIO-4).
> Pytanie zasadnicze. Ile masz RAM-u?

Ramu mam 128MB - myslisz ze tu jest pies pogrzebany?
Rozwine troche to co napisalem w ostatnim poscie. Otoz do nie dawna
pracowalem na Celeronie300Mhz i starutkiej plycie glownej marki A-Trend.
Z tymi samymi napedami bylo wszystko ok, nawet pod xp! Nie twierdze ze
ten system sie wtedy nadawal do pracy, ale nie zdarzalo sie podczas
wypalania plytek lub kopiowania z cdromu na dysk to co teraz, czyli
kompletne zmulenie kompa. I o to mi chodzi.
Dzieki za odpowiedz. Czekam na wiecej
Pozdrawiam
Marek

--