Re: ocena zestawu

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 17:37:13 MET DST

> Ja nic nie neguje. Nie widze tylko senu kupowania na sile DVD. Przeczytaj
> uwaznie _moj_pierwszy_post_ w watku.
A Ty moje :)
Ty nie widzisz, a ja widzę. My nie widzimy, oni widzą...Ja się wypowiadam za
siebie, Ty krytykujesz nieokreśloną, ale dużą, liczbę użytkowników... A mi
się nie podoba taka generalizacja, i daję temu wyraz...

> To niech sobie kupuja czasopisma, to Ich sprawa.
Właśnie...
Tak jak kupno DVD

> Rzadko ogladam filmy :P
To czego wyjeżdżasz z divix'em ???

> Rozmawiamy o telewizorze czy o komputerze?
AFAIR o oglądaniu filmów DVD i DIVIX. Chyba, że Ty cały czas o oglądaniu
_płytek_ ;>>

> Na glosnikach za 20zl i tak raczej nie uslyszysz roznicy :)
Współczuję Ci głośników...

> Szkoda, ja naprawiam ludziom kompy po domach i tak jak napisal Rush "DVD
> jest normalnemu czlowiekowi NIEPOTRZEBNE i bedzie tak jeszcze ze 2-3 lata
> ?"
Kurde, no...Ależ ja jestem popier....

> A dali jakies gry? :>
To dla Ciebie najważniejsze ???
Nie...

> zdawal z tego sprawy. A do rzeczy ma to, ze jak DVD wchodzil na rynek to
> wszysce zachwycali sie jak to on szybko wyprze CD. A czemu nie wyparl?
Napisałem już, ale powtórzę. Bo jest alternatywa dla DVD. Niektórym ta
alternatywa wystarczy, inni chcą DVD.

> Teraz to juz wogle zakreciles :/
Radzę przeczytać wątek od początku ;P

pozdro...