Re: ocena zestawu

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:49:38 MET DST

Użytkownik "GL12d4" napisał:

> Z chęcią przeczytam ten post za jakieś kilka lat
> kiedy jakaś bylejaka gierka 3D zajmie na
> instalce kilka(naście) GB.

Nie trzeba długo czekać. Już teraz pojawiają się programy zajmujące po
kilkanaście GB danych. Nawet niedawno czytałem artykuł o jakiejś nowej grze.
Producenci musieli zrezygnować z kilku wstawek filmowych, itp. tylko
dlatego, że całość nie zmieściła się na dwóch płytach DVD a nie chcieli
przerzucać tego na kolejną.

Inny przykład: archiwizacja danych. Na codzień z tym problemem borykają się
miliony osób. Kiedyś, w epoce dysków 1,6 GB zarchiwizowanie całego dysku na
płytach CD nie stanowiło żadnego problemu. Wystarczyło kupić 3 płytki CD-RW
i można było to robić codziennie. A co ma powiedzieć ktoś, kto planuje
wykonanie jakiejś poważnej operacji na dysku twardym o pojemności 120 GB?
Nagrać to na płytki CD-R? To koszmar jakiś...

Pozdrawiam,
Sniper