Re: Niezawodne płytki CD-R. Jakie polecacie?

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:41:15 MET DST

> Napiły się wody/wilgoci. Pewnie kupowałeś w '97 we Wrocku.
> Przetarcie nawet lekko wilgotną ściereczką może doprowadzić do tego każdą
> płytę.

Dziwne, wiele razy myłem pod kranem płytkę, która walała się po stole,
kanapkach i innych dziwnych, lepkich rzeczach i potem hulała jak złoto....
(CDR i CDRW).

A ja używam z powodzeniem Verbatimek i Basf, ostatnio także Emtec, wszystkie
coool.
Badziewie to Platinum, Sigma, Dysan, best media i wiele wiele innych z
dolnej półki...

eMKa