Re: Niezawodne płytki CD-R. Jakie polecacie?

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 11:11:27 MET DST

Użytkownik "mati006" <matek006_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

To ja mam niesamowite szczczęście :> - kupowałem głównie Verbatim'y, BASF'y i
obecnie
zacząłem kupować z lekkim, na razie nieuzasadnionym niepokojem EMTEC'e (broń
Boże nie chcę twierdzić, że są najlepsze, tylko że nie są takim szitem jak tu
się pisze). Niektóre mam po 4-5 lat (audio, dane) i... żadnych sensacji.
Wszystko
OK. Będąc niefachowcem nigdy nie kupuję z początku, ani końca cenika (sort po
cenie
ovkoz :)) i to jest dobry sposób :). Inna sprawa, że nie nagrywam na
maksymalnych prędkościach.

> Ja kiedys kupilem 2 plytki BASF i nadawaly sie tylko do kosza.
> Mialy postrzepiona (sypala sie w rekach) warstwe odblaskowa.

Napiły się wody/wilgoci. Pewnie kupowałeś w '97 we Wrocku.
Przetarcie nawet lekko wilgotną ściereczką może doprowadzić do tego każdą
płytę.

> pozdrawiam
> Mati

Pzdrw