Re: via epia - do domu?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:09:00 MET DST

adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote in

> czesc;
>
> otosh: interesuje mnie wasza opinia n/t architektury typu via-epia;
> czy jest to znaczaco inne rozwiazanie /np. inne szyny systemowe -
> wszak MOBO jawnie moze miec np. tylko jedno PCI/; czy tez plyta
> dzialaj na standardowych zasadach?

VIA APOLLO PRO 133 a raczej teraz to sie zwie KLR133 czy jakos tak , w
kaszdym razie zwykly chip VIA z rdzeniem graficznym (sa stery pod Xy chyba
bo to S3 jest)

> zastosowania:
> - usenet;
> - internet;
> - jezyki programowania;

ideal, dodaj filmy i muzyke :)

> ile kasy warto dac za jakakolwiek plyte tego typu? w sumie slabo sie
> orientuje kto dostarcza kompletne zestawy /plyta aio + obudowa
> super-slim/;

bedzie drogie , na tyle ze tanije wyjdzie zwykly szybszy komp :/

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P