via epia - do domu?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:09:20 MET DST

czesc;

otosh: interesuje mnie wasza opinia n/t architektury typu via-epia;
czy jest to znaczaco inne rozwiazanie /np. inne szyny systemowe -
wszak MOBO jawnie moze miec np. tylko jedno PCI/; czy tez plyta
dzialaj na standardowych zasadach?

dla wind to bedzie mialo pewnie wachlarz wlasnych sterownikow, ale co
z linuxem?

podoba mi sie wizja pudeleczka 20x20x10cm stojacego na biurku i
bedacego komputerem all-in-one; do tego jeszcze praktycznie bez
wiatrakow;

zastosowania:
- usenet;
- internet;
- jezyki programowania;

na pewno nie bedzie odpalane zadna aplikacja wymagajaca procesora 3d;

ile kasy warto dac za jakakolwiek plyte tego typu? w sumie slabo sie
orientuje kto dostarcza kompletne zestawy /plyta aio + obudowa
super-slim/;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?