Re: Obudowy CODEGEN

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 08:33:45 MET DST

Użytkownik "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> napisał w wiadomości
> Dołączam się do pytania. Jakie skutki dla komputera może mieć zasilanie go
> codegenów? To co za nimi przemawia to niska cena...Czy to przypadkiem nie
> jest tak, że starsze komputery nie są tak wrażliwe na skoki napięć jak
> nowsze produkty? Może stosowanie lepszych zasilaczy ma sens jedynie przy
> wypasionych kompach 2GHZ?

Wiesz, do poloneza jak nalejesz benzyne z woda, blotem, etc (jak to na
niektorzych stacjach bywa;) to nie bedzie problemu, jak zrobisz taki numer
jakiemus wypasionemu silnikowi, Toyoty, czy innego cuda (nie orientuje sie w
samochodowym high-endzie, bo nie mam ku temu, ehm... "predyspozycji").

Aczkolwiek u znajomej Codegen 300W (Big Tower - moze daja w nich lepsze
zasilacze niz w Midi?) zasila bez problemu: A XP 1800+, Ati R8500 (bult),
BIV 80GB, Abit KG7-Raid. Tzn wlascicielka nie zglasza problemow, aczkolwiek
raczej na nim nie grywa, a problemy z ATI+Codegen pojawiaja sie w 3D
(wyskakiwanie z gier, zwisy podczas gry).
Natomiast ja mialem dziwne numery, na moim Megabajcie ........... (przerwa
na salwe smiechu) zasilajacym: P3-800EB, Ati R128pro, BIV 80GB+IBM 45GB + U5
20GB, Abit SA6-R. Teraz mam Enlighta i nie mam problemow, oraz poprawilo sie
moje subiektywne odczucie komfortu pracy przy komputerze, tylko nie wiem na
ile jest to zasluga zasilacza, a na ile sila autosugestii.

pzdr
Zbyszek