Re: fiutitsu drajw - reklamacja

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 21:50:17 MET DST

"radxcell" <radxcell_at_X.pl> wrote in news:3d7e22a0_at_news.home.net.pl:

> Oddalem do reklamacji dysk twardy. Dostalem kwitek przyjecia do
> serwisu, zabrali mi gwarancje (chyba nieprawidlowo :)).
>
> Teraz dowiaduje sie ze producent odrzuca reklamacje ze wzgledu na
> uszkodzenie mechaniczne dysku. Podobno na zlaczu jest jakies prawie
> niewidoczne
> pekniecie.

standard - sam takie odszucalem :D (fujitsu wlasnie)

> Sprzedawca sam przyznal ze nie zauwazyl dopoki mu nie pokazali.
> Tak wiec najpewniej reklamacja zostanie odrzucona z powodu jw.
>
> I teraz - co moge zrobic?
> Czy moge w jakikolwiek sposob wykorzystac fakt,
> ze sklep przyjal towar do reklamacji bez zastrzezen (bo w koncu
> pekniecie moglo
> powstac z ich winy, juz po oddaniu dysku)?

TAK , rekojmia, mowisz ze masz to w DUPIE i ze to na 100% sprzedawca
uszkodzil i straszysz reklama w internecie + inspekcja chandlowa + nalotem
BSA + skarbufka :) . Rozmowe rozpocznij powoli , jak beedzie sie pultac to
wytaczesz cieszkie dziala, zrob XERO tego kfitu i mu pokasz ze masz.

> Produkt ma ponad rok, wiec rekojmia odpada.

no to gwarancja , po co ja oddales ? :/

> Czy jesli przyjme dysk z pisemnym uzasadnieniem to tak jakbym sie
> godzil, ze to ja spowodowalem to 'uszkodzenie mechaniczne'?

TAK, za nic go nie przyjmuj !

> Czy tez powinienem po 14 dniach przyjsc i poprosic o dysk i "bez
> dyskusji" bo ma byc na miejscu?

tak

> Sprawe utrudnia fakt, ze nie mam dowodu zakupu - dysk ten dostalem w
> ramach wymiany
> za uszkodzony.

no to szanse marne, chociasz masz KFITEK z reklamacji - czyli dysk
ptrzyjeli czyli ICH zmartienie

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod