Re: LG 795 lub Nec 700+ ?

Autor: Henry\(k\) (8henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 18:59:58 MET DST

Użytkownik "/\rkhan" <arkhan_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> Generalizujesz. To, że u ciebie akurat LG siadł po roku, nie oznacza
żadnej
> prawidłowości dla wszystkich monitorów LG. Ja znam np. wielu posiadaczy LG
> 795FT+, którzy po roku (i więcej) użytkowania nie stwierdzili negatywnych
> zmian w wyświetlanym obrazie.

Ale i wielu się już wypowiadało o spadku ostrości po roku, dwóch latach. Na
początku też myślałem, że mają pecha dopóki w robocie tego nie
zaobserwowałem osobiście. Fakt, jedna sztuka, może też mam pecha jak inni a
generalizuję.
Ale faktem jest, że tych NEC'ów FE-700 to w sumie kupiłem 5 sztuk ( w tym
jeden już z plusem) składając kompy dla kumpli i wszystkie pięknie chodzą,
wszyscy są zadowoleni i nie myślą na razie o wymianie (ja też, wystarcza mi
1024x768, jak ktoś chce więcej to jest FE-750+).
Jedyną wadą jest większy efekt "pompowania" niż w LG oraz w zależności od
upodobań te dwa druciki.

Pozdrofka.

--
Henry(k)