Cos mi sie grzeje, HELP:(

Autor: M (nospam_at_com.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 18:39:07 MET DST

Witam,
Co zrobic ? :((((
Plyta: Gigabyte GA-7VRX
Proc: Athlon 1.8+ BOX, taktowany 1533MHz
Grafika: Gainward Geforce4 MX 440 (radiator bez wiatraka)
Zasilacz 300W
System: XP

Mam dziwny przypadek. Wylacza mi sie komp calkiem (jesli mam wlaczona opcje
w biosie "Shutdown przy 110 stopniach temperatury procesora"). Jesli
wyciagne komputer z biurka - podziala dluzej (nie mam wiatraka w obudowie
wyciagajacego powietrze z wewnatrz pcta wiec zdjalem boczna sciane obudowy.
A wiesza sie nie w 3D (gry chodza ok ile chce) tylko przy operacjach w
windows wymagajacych procesora. Np w PCMark2002 podczas testu konwersji
audio lub na pozniejszym jakims.
Wyglada na przegrzewajacy procek - ale to jest BOX !! :(( orginalny
radiator i wiatrak.....
Pozatym jesli wylacze opcje biosu zamykajace komputer to pochodzi dluzej az
w koncu sie zawiesi a na ekranie widze tylko kolorowe nierowne pasy... Wtedy
zeby ruszyl musze przestawic zworke na plycie regulujaca FSB na 100MHz.
Ruszy wtedy. Ochlonie i moge dac zworke z powrotem na 133.....

Dziekuje za sugestie