Re: Niezawodne płytki CD-R. Jakie polecacie?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 17:55:08 MET DST

Użytkownik "Wojciech Giersz" napisał:

> Polecam Teaca x32

Mam kilka Teac'ów x32 (szybsze również). Mam również rewelacyjne (moim
zdaniem) napędy Asusa, Pioniera, Kenwooda. Niestety w przypadku naprawdę
kiepskich płytek potrafią sprawiać problemy. Podam przykład: od kilku dni
kopiuję ponad 100 pożyczonych płyt z muzą MP3 od znajomych. Wszystkie płytki
pochodzą z czasów, gdy format MP3 dopiero powstawał. Płyty delikatnie mówiąc
mocno zniszczone, bardzo kiepskiej jakości. Podłączyłem 3 napędy (Asus x50,
Teac x32 i Kenwood x40) i niestety każdy z nich ma spore problemy z takimi
płytami - najgorzej jest z BTC, DataStar, B&S. Natomiast Verbatimki i TDK
czytają się bez żadnych kłopotów (mimo, że również są mocno porysowane i
zabrudzone).

Pozdrawiam,
Sniper