Re: hub a switch

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 14:15:39 MET DST

Użytkownik "sprocket" napisał:

> Siedzisz sobie przy kompie wpiętym w jeden z
> -powiedzmy- 16 portów switcha. Czy bez grzebania
> w serwerze jesteś w stanie wyłapywać ramki idące
> do/wychodzące z pozostałych 5 portów ?
> Czy jesteś w stanie podsłuchiwać kumpli ??

Tak, robię to na codzień. Anasil 2.0 mi w tym pomaga. Monitoruję całą sieć
na 3 zestakowanych 24-portowych switchach korzystających z protokołu TCP/IP
oraz częściowo NetBEUI. Dokładnie wiem, co kto w danym momencie ogląda,
jakie ma otwarte dokumenty z zasobów sieciowych, mogę przejrzeć pliki, które
ktoś w tym momencie ściąga oraz otworzyć link z którego ktoś aktualnie
korzysta. A po zainstalowaniu dodatkowego klienta można jeszcze oglądać
pulpit takiego delikwenta.

Pozdrawiam,
Sniper