Re: hub a switch

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 14:20:41 MET DST

Użytkownik "Adam" napisał:

> Pozatym utrudnienie juz stanowi zabezpieczenie.

Sorki, że odbiegnę od tematu, ale przytoczę tutaj pewne prównanie. Parę dni
temu kupowałem atestowany zamek Gerda (najmocniejszy certyfikat klasy "C")
oraz jeszcze bardziej skomplikowany i doskonale zabezpieczony Silca. Dzień
później zadzwoniłem do pewnej firmy, która zajmuje się "awaryjnym"
otwieraniem drzwi w przypadku zagubienia kluczy przez właściciela. Spytałem
na ile takie zamki podnoszą bezpieczeństwo. Pan faktycznie powiedział, że są
jednym z najlepszych metod zabezpieczania mieszkań, ale tylko do momentu,
gdy ktoś spróbuje je naprawdę otworzyć. To samo dotyczy switchy - każde
zabezpieczenie działa do momentu opracowania pierwszego skryptu obchodzącego
te zabezpieczenia.

Pozdrawiam,
Sniper