Re: Działa wam ten program :(

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 12:56:49 MET DST

robert <robertsl_at_hoga.pl> wrote:
> minutkę, wegenerowałem ze 30 numerów i nic. A więc cały ten program
> to pewnie kaszana i gościu chciał wyłudzić od naiwnych kasę. A moze
> jednak komuś zadziałał?

widzisz, to działa tak: sądzisz że sieci komórkowe są takie głupie, że
można je oszukać. Ktoś inny sądzi, że Ty jesteś taki głupi że tak
myślisz, i chce Ci sprzedać program który udaje, że generuje te numery.
Ty próbujesz oszukać sieci komórkowe, ktoś próbuje Ciebie oszukać.
Zgadnij, jaki jest bilans ?

B.