Działa wam ten program :(

Autor: robert (robertsl_at_hoga.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 09:59:51 MET DST

Witam!

  Wczoraj był post o takiej nazwie i w nim gościu namawiał na 'wspaniały
program' GSMGenerator, ściagnąłem sobie ten generator, po wygenerowaniu 3
kodów się zablokował z informacją, że trzeba mu wpłacić na konto,
odblokowanie tego programu zajęło mi niecałą minutkę, wegenerowałem ze 30
numerów i nic. A więc cały ten program to pewnie kaszana i gościu chciał
wyłudzić od naiwnych kasę. A moze jednak komuś zadziałał?

Pozdrawiam.