Re: problem z Asus A7v333

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 05:12:33 MET DST

"simmi" <tajlandia_at_wp.pl> wrote in message news:alij49$c99$1_at_news.tpi.pl...
> [...]

Tak dzialalby , kolejna rada zebys mial komunikaty glosowe jezeli nie masz
glosniczka w obudowie musiasz odpowiednio przestawic zworke na plycie na
glosniki zewnetrzne . Kolejna sprawa to moze wstaw inna zasilke . I jeszcze
jedno pare osob mialo problemy z tym modelem Asusa , ja tez go mam i jak
narazie dziala idealnie .