Re: LG 795 lub Nec 700+ ?

Autor: Henry\(k\) (8henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 19:22:04 MET DST

Użytkownik "/\rkhan" <arkhan_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> Zamiast przekrzykiwać się z innymi, powiem tak: weź ten monitor, którego
> obraz będzie w Twoim _subiektywnym_ odczuciu lepszy. I tyle.

Problem w tym, że niby lepszy LG po roku jest gorszy od starego 15'
Siemensa.
Co z tego, że CD-ROM LG jest lepszy niż TEAC bo ma x52 a nie x40 jak po roku
siada?
Co z tego że...

Jeśli Friend miałby wybierać tylko na podstawie pierwszego wrażenia nie
bytał by na grupie. Monitor kupuje się na dłużej do pracy a nie do szpanu,
non stop patrzy się w niego. Ja po roku patrząc na LG wymiękam po 15
minutach. Na moim dwuletnim NEC'u FE-700 (wtedy jeszcze nie miały + na
końcu) przyjemnie mogę pracować kilka godzin bez zmęczenia wzroku. Nawet
Dell w robocie mimo lepszych parametrów na papierze ustępuje temu NEC'owi.
Po godzinie muszę się przejść na zewnątrz. Bardzo dobre mamy za to Siemensy
17' ale nie płaskie (no i 21' ale to już inny wymiar).

No i dużo robi jeszcze karta grafiki. Mojego NEC'a zasila ELSA Erazor III
TNT2 Pro, a LG był padaczką przy Raptorze GFX (serwer SUN'a) a na i815 to
już całkiem do dupy. Dell'e też są sterowane z Dell'owskich kompów z i815.
Siemens 21' chodzi na Ati Rage oraz jeden 17' na Raptorze :-) w zamian za
LG, inne 17' na kompach Siemensa i nie wiem co tam mają, ze względu na
funkcję i że nie moje wolę ich nie tykać :-).

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.