Re: Kwasniewski otwiera nowe sale internetowe

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 13:05:36 MET DST

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Luc <Luc_at_becznica.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:alhduj$rkn$1_at_korweta.task.gda.pl...

> co ty wiez o polityce ?
> wlasnie rzady probuja obalic monopol TP SA !

Mozesz podac przyklad chocby jednego dzialania na rzecz obalenia monopolu TP
SA. Bo ja moge podac kilka dzialan rzadow (i tych czerwonych i AWS-owcow) na
rzecz utrzymania tego monopolu.(przedluzenie monopolu TPSA w rozmowach
miedzynarodowych, opoznianie wydawania zezwolen dla opertorow
miedzystrefowych (opoznienie ok. pół roku), "zapomnieli" uregulowac w
ustawie rozliczenia pomiedzy tpsą a pozostałymi operatorzami p. sprawa NOM
ponad rok nie dostawali kasy, itd, itp.

> przynajmniej teraz kiedy juz
> pozbyly sie na rzecz francuskiego France Telecom

Przejrzyj sobie strukture udzialow TPSA skarb panstwa ma tam nadal spore
udzialy.

> jednak TP nadal jest potentatem i dloogo bedzie nawet po wejsciu do uni

To niestety prawda i wejscie do unii niczego tu nie zmieni, dopóki tpsa
bedzie miala tak duzy udzial w rynku, to bedziemy placic za internet kilka
razy wiecej niz w bogatych krajach unii.