Jak sprawdzic Radeona 9000?

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 12:24:21 MET DST

Witam

Od jakiegos czasu mam Radeona 9000 Pro (Minta-HISa. Pierwszy i ostatni
raz). Z ta karta dziwne rzeczy sie dzieja i mam podstawy przypuszczac,
ze jest po prostu uwalona. To, ze przy odtwarzaniu MPEG-2 z akceleracja
po jakims czasie robi sie zielona kaszana to jeszcze przezyje (na Rage
128 Pro tez to mialem). To ze wyjscie TV dziala tylko w NTSC tez (choc
juz to daje chyba podstawy do reklamacji). Ale tego, ze to wyjscie
dziala kiedy chce juz nie. Poza tym ostatnio brat sobie pogrywa u mnie
na Virtua Tennis i po dluzszym czasie robi sie sliczna 'kaszanka' na
ekranie. Nie wiem czy cos sie przegrzewa, czy nie. Nie interesuje mnie
to. W zwiazku z tym mam pytanie: czy to co powyzej wystarczy do
*skutecznego* reklamowania karty? I jak stwierdzic co moze byc z tym
g*** nie tak (stawiam na cos z samym ukladem)?

P.S. Odpisali komus kiedys z pomocy technicznej Minta? Bo mi nie. Jaka
firma taki towar. A moja poprzednia karta z HISa byla taka dobra... :P

--
Raf
raist_at_poczta.fm