Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 01:09:59 MET DST

On Sun, 8 Sep 2002 08:07:32 +0200, "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> wrote:

>NIe...w półprzewodnikach przewodnictwo elektryczne aktywowane jest
[cut bla bla bla]

Oh man!
Malo z krzesla nie spadlem.
Pomijajc fakt, ze to co piszesz traca bzdura to jak odniesiesz sie do
faktu, ze moj Athlon ma wachania temp w granicach 5C (idle, max load),
a Celeron (rowniez moj) bardzo podobne.
Nie stanowi dla mnie jednak problemu stosujac soft cooler wywolanie na
celeronie roznic rzedu 10-13C.
Podobne moze nawet wieksze gradienty moge uzyskac na Ahlonie ale po
co? Doswiadczenie uczy ze nie tylko w elektronice zbyt czeste i
gwaltowne zminay temperatury moga niekorzystnie wplywac na roznego
rodzaju obiekty daltego swiadomie rezygnuje z softcoolerow i grzeja
procka na 50C. Moze podziala jeszcze 5 lat - za rok go sprzedam a za
nastepne 3 jego kolejny wlasciciel w przyplywie fantazji zdejmie z
niego radiator....

Wytlumacz mi jeszcze, dlaczego zmiany temperatu uzalezniasz glownie od
jakosci materialow a nie samej konstrukcji obiektu? ROTFL.

GLide