Re: Kieszeń dla dysku ATA100

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 00:59:02 MET DST

"Szymko" <Algedi_at_SPAM.friko7.onet.pl.invalid> wrote in

> A skoro tak mówisz o tych kieszeniach to ja mam pytanie:
> Jaka jest przejściówka ( w 80 zyl) wewnątrz kieszeni miedzy kabelkiem
> w i poza kieszenią ? Jest ekranowana, czy są takie same normalne styki
> jak w 40 zyl ?

jaka przejsciufka ? chodzici o te plytki ? fkoz maja w2 wiecej scieszek +
kabelek 80 szyl w srodku, produkcja takiej kieszeni to penie z 5c droszej
wychodiz ale trzeba zarobic na nowosci i stad te ceny (100zl)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P